Naszym celem jest stworzenie platformy, na której można dokonać bezproblemowych zakupów. Naszym obowiązkiem jest zbudowanie strony internetowej, która zapewni klientom maksymalne możliwe udogodnienia. A my chcemy swój cel i obowiązek spełnić 100% wysiłkiem. Dlatego wprowadziliśmy taką politykę zwrotów i zwrotów, która zapewni Ci największe korzyści.
Nasza prosta i przyjazna dla użytkownika polityka zapewnia 30-dniowy łatwy zwrot pieniędzy i wymianę. W przypadku zmiany koloru produktu lub otrzymania przesyłki wadliwej, a może zmienionej na inną niż ta, którą zamówiłeś, w takich lub innych sytuacjach możesz bezpośrednio skontaktować się z naszym działem obsługi klienta dział.
Polityka zwrotów:
Kto się do tego kwalifikuje? Kwalifikują się wszyscy, którzy mają jakiekolwiek problemy lub wątpliwości dotyczące otrzymanej przesyłki. Niezależnie od tego, czy ich obawy dotyczą rozmiaru i koloru, czy projektu, wszyscy mogą skorzystać z tej możliwości.
Głównym problemem, jakiego doświadczyliśmy w tej dziedzinie, jest kwestia rozmiaru, ponieważ pomiary każdego typu ciała są inne. I z powodu tego problemu napotykamy ten problem. Jakie jest zatem rozwiązanie tego problemu? Podczas składania zamówienia prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi i sprawdzenie wymiarów oraz wymiarów, które zamawiasz, a następnie złożenie odpowiedniego zamówienia. Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybierze zły rozmiar, zwrotów nie będziemy przyjmować. Chociaż klienci mogą wymienić przedmiot, płacąc jedynie opłatę za wysyłkę przedmiotu zastępczego.
Warunki polityki zwrotów:
1. Masz prawo do korzystania z naszej polityki zwrotów, zwrotów i wymiany przez 30 dni.
2. Usunięcie metki spowoduje, że nie będziesz kwalifikować się do korzystania z naszej polityki zwrotów.
3. Jeżeli przekroczysz liczbę dni od 30, oferta ta zostanie uznana za wygasłą dla Ciebie.
4. Planując zwrot lub wymianę przesyłki prosimy o jej nie pranie.
5. Pamiętaj, że jeżeli nie zastaniemy towaru w oryginalnym stanie to nie będziemy mogli przyjąć zwrotu.
6. Jeśli produkt był używany, nie zostanie on zwrócony ani wymieniony.
7. Produkt powinien być w dokładnie takim stanie, w jakim go otrzymałeś. W przeciwnym razie nie zostanie rozpatrzony ani zwrócony.
8. Twój produkt nie powinien zawierać żadnych cięć, w przeciwnym razie nie będziemy mogli zapewnić Ci możliwości korzystania z naszej polityki zwrotów.
9. Jeśli samodzielnie dokonałeś jakichkolwiek przeróbek po otrzymaniu przesyłki, nie będziesz mógł skorzystać z polityki zwrotów.
10. Prosimy pamiętać, że zasady zwrotów nie dotyczą strojów personalizowanych.
11. Jeśli uważasz, że jesteś kompetentny w zakresie niniejszej polityki zwrotów i planujesz się o nią ubiegać, pamiętaj, że musisz samodzielnie ponieść koszty wysyłki.
12. Aby zwrócić przesyłkę, skorzystaj z usługi kurierskiej, która zapewni Ci identyfikator/numer przesyłki. Po otrzymaniu identyfikatora/numeru śledzenia od firmy kurierskiej prosimy o udostępnienie go naszemu działowi obsługi klienta.
13. Aby zwrócić otrzymaną przesyłkę, jesteś zobowiązany odesłać ją z powrotem do tego samego magazynu, z którego ją otrzymałeś, na własny koszt.
14. Na koniec upewnij się, że paczka nie zawiera żadnych plam, w przeciwnym razie zostaniesz uznany za niekwalifikującego się do skorzystania z naszej polityki zwrotów.
Nasz dział obsługi klienta odpowiada na zapytania naszych klientów w ciągu 24 godzin, więc kontakt z nimi jest bezproblemowy.
Polityka wymiany:
Jeśli napotkasz problemy dotyczące następujących warunków, takich jak rozmiar lub kolor, lub być może otrzymałeś inny produkt i teraz chcesz go wymienić, musisz wysłać do nas e-mail na adres info@globalcustomersupport.de i złożyć wniosek o wymianę. Powód wymiany musi być ważny i dokładnie podany w mailu. Nasi przedstawiciele obsługi klienta przeprowadzą Cię przez dalszy proces wymiany. Wkrótce po zatwierdzeniu wymiany będziesz musiał odesłać produkt do nas. Kiedy otrzymamy przesyłkę, nasz zespół inspekcyjny sprawdzi ją i jeśli okaże się, że produkt jest prawidłowy, wyślemy Ci przesyłkę w ciągu najbliższych 15 dni roboczych.
Regulamin Polityki Wymiany:
1. Planując wymianę produktu upewnij się, że jest on w oryginalnym stanie.
2. We wniosku należy podać jasny i ważny powód wymiany.
3. Możesz łatwo uzyskać zmianę otrzymanego produktu, jeśli zauważysz zmianę w kolorze, rozmiarze lub jeśli różni się on od wspomnianego zdjęcia na naszej stronie internetowej.
4. Koszty przesłania do nas produktu, który planujesz wymienić we własnym zakresie, pokrywają Państwo we własnym zakresie.
5. Poinstruowano Cię, abyś odesłał zwracany produkt do tego samego magazynu, z którego go otrzymałeś.
6. W celu dalszego procesu musisz zwrócić nam otrzymaną przesyłkę. Aby zwrócić nam niewłaściwy produkt w celu jego wymiany, prosimy wybrać przesyłkę kurierską z możliwością śledzenia. Otrzymasz identyfikator/numer śledzenia. Uprzejmie udostępnij go naszemu działowi obsługi klienta.
7. Produkt zastępczy zostanie wysłany do Ciebie w ciągu 15 dni roboczych.
8. Wymiana zostanie dokonana bezpłatnie. Podczas gdy ty jesteś po prostu zobowiązany do uiszczenia opłat celnych.
9. Nie prowadzimy wymiany przesyłek niestandardowych.
Procedura zwrotu i wymiany:
Wyślij nam e-mail dotyczący zwrotu lub wymiany produktu na adres info@globalcustomersupport.de .
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Jeśli w przypadku, gdy nie otrzymasz żadnej wiadomości e-mail, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem info@globalcustomersupport.de , jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Nasz zespół obsługi klienta odpowie w ciągu 24 godzin.
Etapy realizacji procedury zwrotu i wymiany:
· Zrób zdjęcia otrzymanego produktu.
· Napisz e-mail i podaj ważne i jasne uzasadnienie przeprowadzenia procedury zwrotu lub wymiany.
· Załącz zdjęcie produktu w wiadomości e-mail i wyślij je do nas na adres info@globalcustomersupport.de .
· Nasz dział obsługi klienta z pewnością odpowie na tę wiadomość w ciągu najbliższych 24 godzin. Udostępnią Ci również adres zwrotny.
· Następnie będziesz musiał odesłać produkt do nas, korzystając z usługi kurierskiej z możliwością śledzenia, na własny koszt. Polecono Ci udostępnić identyfikator/numer śledzenia otrzymany od firmy kurierskiej naszemu przedstawicielowi obsługi klienta.
· Gdy otrzymamy produkt, powiadomimy Cię o tym e-mailem.
· Jeśli otrzymany produkt nie będzie w najlepszym oryginalnym stanie, nie będziesz uprawniony do polisy.
· W przypadku, gdy przejdziesz wszystkie procedury kontrolne i zadeklarujesz pomyślny zwrot, nasz dział księgowości przystąpi do procedury zwrotu pieniędzy. Rozpatrzenie wniosku przez nasz dział finansowy zajmie 3 dni robocze. Otrzymasz kwotę z powrotem w ciągu 5-14 dni bankowych. Niektóre banki mogą potrzebować więcej niż 14 dni na zwrot kwoty na Twoje konto.
Polityka zwrotów:
Jeśli napotkałeś problem z otrzymaną przesyłką z jakiegokolwiek powodu, który może obejmować problemy z rozmiarem, problemy z kolorem, a może nie otrzymałeś produktu, produkt jest uszkodzony lub produkt nie jest zgodny z opisem lub pokazaniem na naszej stronie internetowej, a następnie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasi przedstawiciele obsługi klienta odpowiedzą w ciągu 24 godzin. Po potwierdzeniu przez naszych przedstawicieli obsługi klienta będziesz mieć prawo do polityki zwrotu pieniędzy.
Warunki polityki zwrotów:
· Kupujący otrzymają zwrot pieniędzy tą samą metodą płatności, która została użyta do zapłaty za przedmiot.
· Przetworzenie polityki zwrotów przez nasz dział księgowości zostanie wykonane przez nasz zespół w ciągu 3 dni roboczych.
· Następnie otrzymasz zwrot kwoty w ciągu 5 do 14 roboczych dni roboczych.
Polityka anulowania zamówienia:
· Jeśli anulujesz złożone zamówienie w ciągu 24 godzin od dokonania zakupu, otrzymasz zwrot całej kwoty płatności.
· 30% Twojej płatności zostanie odjęte, jeśli poprosisz o anulowanie zakupu po 24 godzinach.
· Jeśli do wysyłki Twojego produktu pozostały tylko 3 dni i poprosisz nas o anulowanie zamówienia, z przykrością informujemy, że potrącimy 50% zapłaconej kwoty.
· Po wysłaniu zamówienia nie można go anulować.